Lista!

Jag snodde denna hos Pinar och eftersom jag gillar listor ibland så gör jag den nu i brist på annat och eftersom jag inte vill plugga..

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?  Det står "Türkiye kökenli olmak, neredeyse her anlama gelebilir. Bu, hem...." HAHAHA det lät ju intressant värre. 
2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?  Luft.
3. Vad var det senaste du såg på tv?  CSI, ser det fortfarande. Innan dess var det Cold Case.
4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:  21.45 kanske? Well, it was 21.49
5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu? Vad jag hör eller vad jag gör? Jag gör inget förutom att gäspa, ser tv och jag hör på Bermuda Lovers - My Girl
6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då? När jag tog in hästarna och matade dom för ungefär 1½ timme sedan..
7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen? Tv.
8. Vad har du på dig? Mjukisbrallor, ett randigt linne, en bh, strumpor, trosor och morgonrock. Fryser!
9. Drömde du något inatt? Dunno!
10. När skrattade du senast? Idag när hästen fick fnatt.
11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu? Massor av hyllor, två lampor, två tavlor, en spegel och en rolig fotoram från Ikea med massor av bilder i.
12. Har du sett något konstigt på sistonde? En gigantisk fluga som fastnat på vidrutetorkaren..
13. Vad tycker du om den här utmaningen? Tidsdödande.
14. Vilken var den senaste film du såg? The Flintstones 2
15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa? Jag skulle skaffa en massa fadderbarn och köpa ett snyggt hus med massor av mark så jag kan ha massor av pållar.
16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till. Jag har väldigt lätt för att rapa. HAHA rapar jämt.
17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara? Utrota svälten och ge alla barn två föräldrar.
18. Tycker du om att dansa? Nope. Rör inte denna kropp mer än nödvändigt..
19. George Bush? Jag har ingen aning om vem människan är förutom att han är från USA.
20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka? Yazmin och Leonora samt Benjamin, Nicholas och Zacharias. Jag ska bli en babymaskin!
22. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands? Både ja och nej. Jag skulle välja att föda mina barn i Sverige iaf.
23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten? "Här har du dina 40 oskulder!" HAHAHA nej jag skojar. Jag skulle vilja att Gud sa att jag gjort ett bra jobb i livet..
24. Vilka fyra personer vill du ska svara på de här frågorna? Jag tror att dom flesta redan har gjort denna lista.. Men dom som vill!

Låten som strömmar ur mina högtalare för tillfället.


Kommentarer
Postat av: jenny

sv: Ojj haha, men alla har sina "konstigheter", mina är dessutom många:p



2009-04-20 @ 22:58:48
URL: http://jennyorahim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0