Hoooooooooome!

Yesbox, nu är jag hemma igen. Det var meningen att jag skulle komma hem imorn istället men eftersom en lärare ringde mig och bokade möte och prov med mig imorgon så var jag tvungen att bege mig hem idag istället eftersom det är stängt på skolan hela nästa vecka... Även om jag inte var borta så länge så känns det grymt bra måste jag säga! Det känns som att jag är fulltankad igen och kan jobba på non stop. Nu känner jag mig laddad värre helt enkelt.

Det var underbart att träffa allt folk som jag inte sett på så länge och det märks att mina vänner som är snubbar har snappat upp hela turistgrejen nu liksom. Hahahaha! Sist jag träffade dom så var vi allihopa typ 14 år. Nu är vi 20 och det märks på killarna om man säger så... Ni vet det dära slibbiga som dom lägger till.. HAHAHA! Dock inte på mig för dom vet att dom skulle få världens snyting. Men fy tusan vad roligt jag haft! Det måste jag göra om snart. I december/januari blir det förhoppningsvis Marocko. Fyfan vad jag längtar!

Att jag möttes av detta i brevlådan när jag kom hem gjorde ju inte direkt saken värre:



Jag tackar jag! 6794 kronor + ränta tillbaka. YES!


Däremot så undrar jag varför jag ska behöva betala pengar till kyrkan bara för mamma var så otroligt dum och döpte mig när jag var liten? Jag har aldrig ens satt min fot i kyrkan förutom när två "kusiner" skulle döpas. I don't get it.. Och varför ska jagh behöva betala begravningsavgift? Jag är väl för fan inte död heller?

För den delen så är jag med i en utmaning just nu där vi många tillsammans ska lyckas gå ner ungefär 1,5 kilo på två veckor. Var alltså. Och jag har vägt in mig och hela kitet så nu får vi väl se hur det går.

Nu ska jag sätta mig och plugga eftersom jag har ett prov imorgon i naturkunskap b. Det håller vi tummarna för! Sedan ska jag träffa en lärare som jag ska göra prövningarna i Idrott och Hälsa A och Idrott och Hälsa B hos. Kan ni tänka er, JAG SKA HA MVG I BÅDA IDROTTEN?! Jag kommer dö..


Kommentarer
Postat av: - ● Rebecca ● -

ha ha ha jaaa du,jag tänkte faktiskt på dig o undrade vart fan du tagit vägen.



Jo men du vet man får va me i svängarna om man ska hänga me i min vardag.

Inte ligga på latsidan här inte. haha

2009-04-02 @ 21:14:25
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
Postat av: Erica

Hahaha! :D Ja men på en katt blir det ju nästan gulligt. Lite typiskt kattnamn, men fanken inte på en liten bebis! :D HAHA

2009-04-02 @ 21:33:20
URL: http://yulla.blogg.se/
Postat av: Pauline

YEAAAAH!

Marocko, here we come ;)

2009-04-02 @ 21:35:00
URL: http://pupsie.webblogg.se/
Postat av: Jen

Välkommen hem!



Låter som du haft riktigt härligt. Skönt även att komma hem till detta fina vädret vi har här nere i skåne land =)

Och grattis till pengarna, jag fick det dubbla SKRYTER så j**la nice!!!

2009-04-03 @ 16:48:49
URL: http://kampenmotmigsjalv.com
Postat av: Birsen

haha du jag är muslim och betalar till kyrkan och begravningsgrejen...

2009-04-05 @ 21:44:17
URL: http://birsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0