Oh no!

Oh nooo. Jag säger bara oh no. Jag har fallit för frestelsen. Jajamensan, det har jag. Jag föll för frestelsen för två timmar sen. Jag skaffade en Facebook? OH NO! SNälla döda mig eller nåt. VARFÖR? Det är inte bra att ha feber och vara sjuk för då gör man dumma saker, som att skaffa facebook. Dumt.

Btw så är jag duktig. Bara så ni vet. Mitt nya liv har börjat och än så länge går det bra. Håll tummarna för att det fortsätter så. Fast helst av allt vill jag äta pizza, kebab och allt annat gott och onyttigt. Mjaaaow!

Kommentarer
Postat av: Emma

ha, jag såg att du addat mig på facebook men jag förstår mig inte på den där siten så det kan dröja innan du får nån respons, haha.



förresten, jag har inte förstört eddie, jag har bara sett till att hans huvud har fått en mer annorlunda form. ;)

2008-09-08 @ 14:49:37
URL: http://irrelevant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0