Föräldrarlös

Yes, nu blev jag föräldrarlös för nu åkte min mami. Skönt.

Jag själv ska krypa tillbaka till sängen och sova fär jag börjar bli sjuker. Nicht godt. Hahaha. Jag vet, jag kan inte tyska. Men det är kul att fejka språket iaf.

Förresten så tycker jag att det är ganska så konstigt att när jag inte bloggar så kommenterar en massa folk om att jag ska blogga och ditten och datten. Men närjag väl bloggar så kommenterar ni inget alls? Fy på er! Ni kanske hatar det jag skriver, SKRIV DÅ DET TILL MIG. I'd love some drama! Miiiaaaoow! Jag ser ju hur många som läser.. Nåja. Jag får väl nöja mig med att ni läser då. Haha.

Godnatt sötnosar.



Kommentarer
Postat av: Emma

Jag är redan sjuker! Usch, det är som att gå i sin egna lilla bubbla. SDessutom måste jag plugga också. Usch!

Hoppas du blir bättre snart!

2008-09-03 @ 12:42:28
URL: http://emmaa86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0