Nu ni!

Nu har jag jobb minsann. Eller jobb och jobb vet jag inte om jag ska kalla det. Jag ska i alla fall börja passa mer barn nu. Det är ju bättre än ingenting, eller hur? Jag ska börja passa tre andra barn som bor 3 minuter ifrån mitt hus. Härligt värre! Sen börjar det rulla in ännu fler saker och ting som jag kan tjäna pengar på. Jag funderar på att sälja lite saker också som jag aldrig kommer att använda igen. Fan, det känns som att jag är världens fattiglapp. Men sanningen är den att jag egentligen inte behöver jobba alls.

Nåväl..

Jag är hemma från min lilla resa också som ni kanske förstår. Showen var nice som fan. Mycket Martin. Så jag är mycket glad. HAHA..

Anyway.. Annars hände det inte så mycket däruppe.

Men jag bjuder i alla fall på lite bilder.

Trodde jag ja. För nu dampar min jävla dator igen. Jag ska skjuta fanskapet.

Mutter...

Kommentarer
Postat av: Emmah

Behöver du inte, är du en sån där rik sak ;)

2008-10-16 @ 16:51:51
URL: http://emmahskriver.blogg.se/
Postat av: Pauline

Äsch, alla behöver jobba ;) Även dom som är födda rika. haha!

Hoppas du hade kul på resan! Rätta nu till din dator så att du kan lägga in bilder :) Kram

2008-10-18 @ 11:59:47
URL: http://pupsie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0