Då kör vi då!

Yes sötnosar! Nu ska jag ut och träna. JAG, TRÄNA? HAHA. Det var ett tag sen men jag ska nog överleva lite powerwalk. 30 minuter blir det nog, som på den gamla goda tiden ni vet. Haha. Något säger mig att jag kommer vara helt död ikväll.

Idag har jag inte gjort ett skit egentligen. Özz ringde och väckte mig klockan åtta i morse. Då var jag inte nådig. "Pfff, riiing seeenare jag sooooooover...". Stackarn. Nåväl life is life och när jag sover, så väcker man mig inte utan konsekvens.

Jag har massor att göra innan fredag när jag ska åka till Emmah. Jisses alltså. Jag ska träffa flickan på fredag. Och allt tack vare ett linne julen 2006. Cooolt. HAHA!

Idag måste jag:
* Träna
* Duscha hästarna
* Färga håret
* Laga middag
* Städa rummet
* Duscha

Imorn måste jag:
* In till skolan, få information och böcker.
* Elgiganten nästa! Jag måste ju köpa ett nytt minneskort.
* Städa mitt rum. (något säger mig att det inte kommer göras idag)..
* Laga middag.
* Träna.
* Bada Liam.
* Duscha

Torsdag:
* Packa
* Träna
* Städa hela huset.
* Laga middag.
* DUSCHA.

Aaaah, hur ska jag hina med allt detdära idag? Klockan är redan tre. Jisses. Jag blir lite frånvarande här några timmar så hörs vi senare ikväll.

Btw så låter jag som en duscholist nu.

Ge mig förslag på vad jag kan laga till middag imorgon och på torsdag!


Kommentarer
Postat av: Pauline

Ha ha ! Jag sjönk så lågt att jag sökte jobb på Svenska Foder i Lunnarp! :P ha ha! Fast det blir ju nära till jobbet eftersom jag bor där ;) mohaha..



Jobbar du på Ica i tomelilla?

2008-10-07 @ 15:43:50
URL: http://pupsie.webblogg.se/
Postat av: Linda och Prinsessan

Ja jag är en blivande fru

2008-10-07 @ 16:02:23
URL: http://babymyz.blogg.se/
Postat av: Sabina - 16 och mamma

SV; Jahaa, nejnej! Inget sånt, bodde däremot i ett HVB-hem under graviditeten för att det inte funkade hemma. Kan ju inte påstå att det funkar mycket bättre nu men hellre kämpar jag här än att vara någon annanstans.

2008-10-07 @ 16:11:50
URL: http://saabiina.blogg.se/
Postat av: Pauline

Ha ha eller du menar hon på bilden? :p Jag tolkade nog meningen lite fel. he he.

2008-10-07 @ 17:23:09
URL: http://pupsie.webblogg.se/
Postat av: My

Kan västhuseffekten både vara bra och dålig? Borde man äta mindre kött för att göra miljön en tjänst? Och vad är en Waveroller? - Välkommen till min miljöblogg!

2008-10-07 @ 17:27:37
URL: http://birch.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0