Uuusch

Jag såg nyss på Saw 4 och den sög rent ut sagt. Jag minns inte att jag sett filmen med Ohran på bio förrän typ halva filmen gått. Jag blev ju aldrig rädd vilket jag alltid brukar bli när det gäller sådana filmer. Kanske beror min icke rädsla på att filmen var i urkass kvalité och att den blev totalt suddig varannan minut. Ibland försvann bilden helt också. Kasst som fan. Nåja, jag ska se femman imorgon i alla fall. Men den är jag säker på att jag inte sett.

Nu ska jag gå upp till övervåningen och skriva ut en sak som jag ska lämna in till skolan imorgon, eller rättare sagt till en lärare. Det blir toppen det. Imorgon ska jag göra nationella prov också. Jag är lite nervös. Haha!

Puss och godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har förlorat två barn sent i in i grav och vill gärna bli gravid igen. Har RA som är en reumatisk sjukdom men lever som alla andra.



Tycker du önskade dig sunda saker tjejn. kram

2008-11-30 @ 23:47:46
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: stockholmsjenna

sv: ja jag såg honom. spelade in honom. så den videon kommer upp på bloggen senare idag :)

2008-12-01 @ 10:12:34
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0