Ta sluuuut!

Den här dagen vill inte ta slut. Jag tänkte: Vad skönt, jag är hemma. Jag ska ta en dusch och krypa ner i sängen. MEN VAD FAN ÄR KLOCKAN? 18.32. Vafan. Inte kan man väl lägga sig och sova halv sju en fredagskväll? Jag tror dock inte att det kommer att hända så hemskt mycket annat heller. Så jag hade väl egentligen kunnat lägga mig nu. Trött är jag också eftersom mina tankar var helt fulla under natten. Jag kunde ju inte sova alls.

Men men. Inget har jag kunnat äta idag heller. Magsjuka rocks. Not!

Jag har i alla fall varit med mamma och byggt till henne uppe i Kristianstad. Hon ska vara med på en julmässa förstår ni.. Så vi har byggt upp allting idag så hon kan ta det lugnt imorn. Allt som hon har gjort, är nämligen handgjort. Hon har stöpt egna ljus, målat dom osv. Sen har hon målat tomtar i trä som hon också har tecknat och sågat ut själv. Sen så smider vi ljusstakar också här hemma. Lite stolt är jag faktiskt över henne!

Här kan jag i alla fall bju på lite bilder från vad jag gjort idag:



Det saknas dock en ljuskrona på bilden..

KLICKBARA BILDER:

   

Detta är ljusen som hon själv har stöpt och målat.



Vinterlandskapet som vi byggde upp i en hylla..
Tråkigt va?

Vill ni se det i verkligheten så får ni åka till Kristianstad och Yllan för att se skiten live.


Kommentarer
Postat av: Alice

Jag tror det, har inte alls sett det på tv4 på nått år! Det går på tv400 Torsdagar 2 avsnitt, 1n timme var. Börjar klockan 20.00 :)

2008-11-07 @ 20:23:56
URL: http://alizzie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0