Muuu

Jag måste bli bättre på att skriva rubriker. Det slutar alltid med att jag skriver buuu eller muuu eller bäää eller miaaaoooow. Det är kanske inte helt bra för man får ingen aning om vad inlägget egentligen handlar om. Men nu handlar det om muuu. För jag känner mig som en kossa.

Jag har ont i magen som en idiot. Tuttarna gör ont och jag är allmänt otrevlig och svär åt allt som händer runt omkring mig. Jag vet inte om det är PMS eller vad det är. Jag brukar aldrig ha några problem med detta... Icchhhhh. Jobbigt är det i alla fall. På morgonen har det låtit såhär:

- Hinkjävel, sitt förfan där jag sätter dig innan jag kastar dig i sopjävlarna! (min ponnys hink hade lossnat...)
- Helvetes jävla skit i helvete vad jävla ont det ska behöva göra! Jag ska operera bort dig din jävla fotjävel! (jag slog fotjäveln i dörren)
- Hundeländesjävel kom hit nu för fan annars får du vara ute i regnhelvetet och bli blöt då för helvete. Jag skiter i vilket. (hunden vägrade gå in så det slutade med att jag fick kuta ikapp fanskapet och bära in honom.. han väger dock 47kg.. hrmm..)

Jag kanske har den där sjukdomen Tourettes syndrom eller vad den heter..?

När jag var liten gick jag av alla människor på ett kristet dagis, eller förskola som det nu heter. Jag av alla människor gick där, det var det enda i byn så jag var väl rätt så tvungen till det. Sandra, du vet vilket jag talar om. Haha. Anyway så fick man inte svära där och det var massor av andra saker som man inte heller fick lov att göra där. Så fort någon svor så var jag där och sa till dom att man minsann inte alls fick svära sådär. Ja.. Det var tider det.



Sandra är den första till höger, jag är den andra..


Vi var förresten bästa kompisar på dagis. Sedan hittade vi igen varandra på Lunarstorm för 2 år sedan, efter 13 år... Tur att Lunarstorm har varit bra till någonting i alla fall..

Kommentarer
Postat av: Jen

Jadu där nere är de nog ingen snö haha :P

2008-11-27 @ 10:26:56
URL: http://www.metrobloggen.se/JenniferLindberg
Postat av: Louise

Gravid kanske? Med tanke på ont i tuttarna? :S

2008-11-27 @ 11:48:13
URL: http://rosaochfluff.blogg.se/
Postat av: Angelica

Eh ja. Det ser precis ut som vanliga köttbitar och smakar skitgott. Sådeså.

2008-11-27 @ 13:17:40
URL: http://snultan.blogg.se/
Postat av: alexandra

haha jag tror inte på något som inte finns :P



haha, den nya skivan med mötley crüe är dålig .. de gamla är bättre :P

2008-11-27 @ 15:10:27
URL: http://dependence.blogg.se/
Postat av: Pauline

Ha ha ! Jag gick också i en "kyrklig" dagis :P Inte fan hjälpte det mig .



Fy fan va jag fryser !

2008-11-27 @ 15:57:43
URL: http://pupsie.webblogg.se/
Postat av: Laura

Vad bra att höra att din morfar håller på och blir sig själv igen!



Jo, du har nog säkert varit i Eminönü, det är ett av de tätaste turistdistrikten i Istanbul, Galatabron går från Eminönü, det ligger på Seraljudden i närheten av Topkapipalatset och alla andra historiska sevärdheter som Aya Sofya och Sultanahmet samt Kapali Carsi, så inte så konstigt att du känner igen stället. :)

2008-11-27 @ 17:13:21
URL: http://papatya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0