Höjden av otur!

Igår satt jag här vid bloggen och skrev, svarade på lite kommentarer och hade det allmänt "trevligt". Så kommer jag på att jag ska gå in och kolla om det kommit in några nya jobb som jag kunde söka. Sagt och gjort, jag tittade och BOOM. Ett jobb som var perfekt för mig hade kommit in som jag tydligen missat tidigare men sista ansökningsdagen var den 11/11-08, alltså igår så jag tänkte att jag skulle göra ett försök.

Så jag sätter mig och skriver värsta ansökan som är GRYMT bra, jag skriver säkert en halvtimme för att få den perfekt. Jag riktigt säljer in mig så jag loggar in på hotmail, bifogar filerna och ska skicka. DÅ SLUTAR INTERNET ATT FUNGERA! Vafan vad det om? Det började fungera nu idag igen. Less, less, less. Jag vill inte vara fattig men mitt internet vill ha mig fattig så jag istället ska sitta här hela jävla dagarna istället för att dra in lite pengar. Skit också. Så nu sitter jag här med en grym ansökan och ett internet som fungerar. Och nu kan jag inte söka jobbhelvetet längre.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ger dig en STOR VARM KRAM det behöver du idag.

2008-11-12 @ 10:02:43
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: Elina

Jobbigt:S VAd för typ av jobb söker du?

2008-11-12 @ 11:05:12
URL: http://tankarisweetvalley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0