Godmorgon

Jag vaknade av mig själv runt åtta imorse men då körde jag på att vara seg och hyffsat morgontrött och låg kvar i sängen en timme till. Så nu är jag tillbaka på gårdagen eftersom jag har förlorat två timmar! VARFÖR SKA JAG BEHÖVA VARA MORGONTRÖTT?

Fan så mycket bättre det är när man är barnvakt på morgonen, då kan man i alla fall säga att man gjort någonting under dagen vid denna tid..

Nåväl, jag sitter och äter frukost nu.. Det är första gången på hur länge som helst. Jag hade helt och hållet glömt bort hur mycket jag tycker om gröt! Alla tycker att jag är äcklig som fan som äter min gröt helt utan mjölk, socker och sylt... Men min gröt ska vara naken.. Det är gott värre då.


Snart bär det av in till byn.

Kommentarer
Postat av: Emmah

jag tycker inte om gröt alls :P

2008-11-04 @ 11:09:44
URL: http://bemmsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0