Vet ni vad?

Sofia har just nu en tävling där man kan vinna ett halsband med sitt eget stjärntecken avbildad. Jag vill ha en oxe runt halsen så därför så berättar jag detta för er. Klicka in er hos Sofia på direkten och tävla för tusan! Jag som har så ont om snygga halsband kan ju alltid hålla en tumme för mig själv. I wish..

Förresten, vill ni veta nåt skoj? Halsbandet är gjort av henne vilket innebär att det är unikt och att ingen annan har ett som ser ut som det. Great!



Klicka på bilden för att komma till tävlingen

Kommentarer
Postat av: maria

Ser i ditt senaste inlägg att du gillar unika smycken. jag bedriver en e-butik. www.briljans.be kika gärna in där :-) alla bloggare har 10%

förresten så är jag också allergisk mot jordgubbar men äter ändå :P

2008-05-21 @ 19:03:26
URL: http://mariasplace.blogg.se/
Postat av: Sofia

kul att du är med i min tävling:)

håller tummarna!

2008-05-21 @ 20:44:44
URL: http://soofija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0