Typ liksom

Idag är det bal och vad gör jag? Joo jag sitter hemma. Det är dyrt med bal så därför sitter jag hellre hemma och trycker på tangenterna. Funderar på att köpa ett nytt sånt eftersom vissa knappar är trögare än andra..

Jag funderar på om jag ska börja föra över bilderna på minneskorten till datorn och rensa min mp3 som jag äntligen hittat i grodan ute i hallen. Hrm.. Bild kommer så fattar ni vad jag menar..  Vad fan den nu gjorde där. Jag antar att grodan tyckte att mp3'n smakade mumma.. Det är väl kanske bäst att fixa allt sånt nu om jag ska åka på onsdag. Det är ju lärarmiddag på måndag och sånt så då hinner man ju inte och i helgen måste jag fiffla med hagen lite. KÖRA LITE FYRHJULING! Hallelulja.

Btw så har en av mina hästar fått en pottfrilla! Vilken panik jag fick igår när jag var bort i hagen och såg min lilla ponny som hade fått en uppklippning som hette duga i manen. Kalinka, min gammelhäst som jag friserade så vackert innan hästarna skulle på bete, har fått en pottfrilla i pannluggen. HON SER HEMSK UT! Jisses. Nåja. Tur att Per Martins dotter har lite skoj i alla fall. Jag la dock saxen i bilen nu så hon inte går lös på Hottens man också. Det vore katastrof! Haha..

Nåja. Det är väl bäst att sätta igång. Det är väl allra säkrast att föra över alla bilder till skivor nu också så ingenting händer antar jag..

Nåväl. Har ni orkat läsa såhär långt så säger jag GRATTIS till er!

Imorn blire åka av för då kommer min blogg likna en bilddagbok istället. Möhöhöö.

Puss i ljumsken.

None

Jag är ful och det bjur jag på!

Kommentarer
Postat av: Little Peaché

Sv: nallen har jag haft sen han var längre än mig och han dras med namnet "storenalle" :)



Mvh Little Peaché

2008-05-23 @ 22:47:24
URL: http://littlepeache.webblogg.se/
Postat av: Emmah

Honey! Jag gick på balen och det var inget att ha! Lovar! sen är du inte alls ful är du ful är jag ful! No way vi är vakcra tillsammans ;) Love!

2008-05-24 @ 09:01:12
Postat av: Henrik

aaaja. så jävligt tyckte jag inte de såg ut. :P

2008-05-26 @ 17:45:58
Postat av: Linda

Henrik: Inte det? ;)

2008-06-01 @ 15:27:07
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0