Träningsvärk!

Jag har träningsvärk i axlarna så det känns som om jag ska döööö! Jag har förresten vart duktig och börjat träna igen. 2 veckor har jag hållit på snart. Fan va underbart. Fattar inte varför jag slutade innan. Powerwalk och allt. Det är ju underbart att röra på sig. Sjukt att jag slutade på grund av en sån dum sak.. Jaja, what's done is done.

Idag så ska jag bege mig till Vollsjö och Ida eftersom vi ska plugga lite för vår projektredovisning som är på onsdag. Aaah. JAG ÄR NERVÖS NU! Haha. Vårt MVG hänger på vår redovisning och jag vill fan tamme ha ett MVG!

Nog pratat om pluggning. Jag är sugen på nya kläder. I och för sig så har jag inte pengar till det nu men om jag ska utomlands typ i höstmåste jag ju ha lite nya kläder och sådära. Väntar bara på svar från några nu så kan vi beställa alla tillsammans därifrån. Ni vet jag vad pratar om. Moahaha

Nej, nu ska jag göra nåt vettigt vilket förmodligen är otroligt onödigt.

Kommentarer
Postat av: Emsan

Träningsvärk är en skön värk. Då känner man att man gjort något! :)
Hoppas din helg varit bra!

2008-05-04 @ 14:28:50
URL: http://www.emmaa86.blogg.se
Postat av: Louise S.A. - Au pair i USA

Haha jag blir aldrig någon Turk som du. Hel jag är ju fejk. Fejk turk, fejk amerikansk, fejk blond, fejk naglar, fejkhår,
TOM FEJK GAY PÅSE!!!

fan va fejk jag är....

HHAHAHAHA jag skulle fan tagit kort på mina ansiktsuttryck upp och ner. Det får bli nästa gång.

Kram!!

2008-05-04 @ 17:45:35
URL: http://www.louisesa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0