Päls?

Okej i onsdags när jag rakade av vinterpälsen på benen så skar jag mig. Ajajaj tänker dom flesta nu. Men brukar inte skärsår läka rätt fort?

Mitt sår blöder som om benet hade högperiod i mensen eller något liknande. Funderar seriöst på att tejpa fast en tampong på sidan där och se lite tuff ut med en bulle på sidan liksom.

Nåväl, jag köpte hem sånahära snabbläkande plåster eftersom skärsåret sitter på den yttre fotknölen och gör ont som fan.. Men tror ni att dom fungerar då? ICKE! Jag blöder lika mycket nu som då. Sugigt..

Köp inte domhära som till och med visar en klocka på att det ska läka inom fem minuter.:

image568

För det är bara buffel och båg. Kom ihåg var ni hörde det först! HAHA!

Justeja. GODMORGON DARLINGS! Svarar och accepterar kommentarer senare så jag har inte glömt er. Nu ska jag och mitt mensben träna. Möhöhö!

Kommentarer
Postat av: Empem

Har du några egna erfarenheter eller åsikter/synpunkter på ämnet ätstörningar? Berätta! Ha en bra dag! / Em

2008-05-02 @ 10:10:20
URL: http://www.metrobloggen.se/empem

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0