Mitt liv i bilder.

Okej, ni får mina senaste dagar i bilder istället för i text eftersom jag missat att skriva i bloggen så mycket. Så ni får lite bilder nu där jag kommit ihåg att ta bilder och sen får ni lite filmer ikväll. Ok? Let's go.

Alla dom små bilderna är klickbara!

1.  2.   3. 

1. Jag hittade en spindel på trappen som ville döda mig.
2. Massa moln.
3. Träden blommar! Äpplen, päron, plommon, körsbär och allt annat gott är på G!

4.

4. Jag leker fotograf och tar bilder på Kalinka och Hot Shot i solnedgången.

5.

5. Samma sak här, wannabe fotograf men bara Kalinka i solnedgången.

6.  7.

6. Jag köpte en resväska till resan..
7. Som jag sedan bytte till en rosa pga någons åsikter om en grön väska...

8.   9.   10.

8. Jag såg en måne mitt på ljusa dagen.Eller typ vid femtiden i alla fall..
9. Jag var in till byn och köpte en sallad. Yeey!
10. Jag jävlades med ett rör. Såna rör är INTE lätta att klippa sönde.. Hrm

11.   12.   13.

11. Jag fick en ny bil. MÖHÖHÖHÖ
12. Jag käkade naturgodis..
13. Jag var och gosade lite med hästarna på betet + pussades med KALINKA!

14.   15.   16.

14. Jag kom på att hagen var tom och att det var ensamt..
15. Jag har lekt med hunden eftersom mamma varit bortrest.
16. Vi har varit nere på stranden..

17.

17. På stranden var det fint men tomt..

18.   19.   20.

18. Jag har köpt mammas födelsedagspresent...
19. Presenterna. Dom bara skriker MAMMA! HAHA!
20. Jag var på Fiddes (plastkussen) 20-årsfest..

21.

21. Är det bara jag som tycker att denna bild på Kalinka är mäktig?

22.

22. Här har ni min tävlingshäst. He's my passion..

23.

23. Min enögda lilla ponny. Vad kan jag säga. Dom är en stor del av mitt liv.

24.   25.   26.

24. Jag har vart på 3 kurser på sommarjobbet. Fick även mina jobbarkläder då.
25. Såhär vacker kommer min rygg vara. www.tosselilla.se Kom och hälsa på!
26. Jag har gjort sås för första gången i mitt liv. DEN BRÄNDES EJ! Duktig Linda!
Det sjukaste är att jag inte ens tycker om sås. HAHAHA! Yeye! Jag kan iaf!

27.   28.  

27. Jag köpte en ny väska att ha med i Polen.. Framsidan..
28. Samma väska som också har en baaaksida.
Min fråga: Lämna tillbaka eller ha kvar? Lämna tillbaka eller ha kvaaaar?

29.   30.   31.

29. Köpte en ny klänning. Ska dock skickas tillbaka..
30. Nytt linne. I LOVE IT!
31. Ny tubtopp. UNDERBAR! Jag lovar. Tyget är underbart mot huden!

32.   33.   34.

32. Nya leggins. Ska förmodligen också skickas tillbaka. DYRA!
33. Nya skor tills i höst. HAHA! Jag köper dom i tid minsann!
34. Lite inzoomning på själva dekoren eller vad det heter. HÄSTTJEJ? Haha!

35.

35. Jag tvättade. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAA! Frågan är: HUR FAN?

36.   37.   38.

36. Jag tjänade pengar och C hade ont i tassen och fick vila i sängen...
37. Jag tjänade mer pengar.
38. Och ännu mer pengar.

Det kommer snart upp mer bilder också men detta får räcka ett litet tag nu för nu vill inte bloggen ladda upp fler bilder.. Hrmmm.... Det blev en del bilder i alla fall så nu har ni ju sett lite av vad jag sysslat med under den senaste tiden. Så nu får ni fan tamme glo på alla bilderna också eftersom ni klagat på att jag bloggat lite. DETTA ÄR FÖR ER! Moahaha.

Vilken av dessa bilder är DIN favorit? Tell me!

Kommentarer
Postat av: Henrik

fina bilder!

E mercan verkligen din? :P

2008-05-26 @ 17:44:06
URL: http://www.henke0320.bilddagboken.se
Postat av: Linda

Henrik: Självklart ;)

2008-06-01 @ 15:28:07
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0