Maaaj gaaad

Jag blir less på blogg nu. Jag har massor av kommentarer som jag vill svara på men det går inte att skicka kommentarer till dom som har publishme just nu. Något irriterande. Nån mer som har dom problemen?

I alla fall så har jag vart och besiktat bilen och den gick igenom! Den ni!

På vägen hem så satt jag och körde så lugnt och fint på 90-vägen. DÅ KOM EN BÅT OCH KÖRDE OM MIG?! WTF! Och sedan körde den om en annan båt. Och sedan körde jag om den båten. Så då körde jag mellan två båtar. HAHA! Hur många har gjort det? Hahaha. Men fattar ni chocken när jag satt där i bilen och plötsligt så kommer en båt och kör om?! Ovanligt. Sen körde han om på 90-vägen! Hur snabbt körde inte den då? Jisses.

image570
Den snabba båten.

Hahaha. Jag tyckte att det var skitkul iaf så jag satt och garvade som en idiot.

Kommentarer
Postat av: Moa

Hahah en båt ! Lite kul ändå ! ;)

Hoppas att du får en bra dag :)

2008-05-05 @ 13:13:21
URL: http://moaarot.blogg.se
Postat av: TooBlessed

S: Så klart..!

2008-05-05 @ 15:58:18
URL: http://tooblessed.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0