Krångel

Lite krångel med att komma in på bloggen har jag haft på eftermiddagen men det beror kanske på att flytten gjordes idag eller nåt sånt. Men men. Emmah var sugen på att checka hur det ser ut när den är flyttad men det gick ju inte dårå. När man väl kommer in på bloggen igen så har hon lämnat msn. Jaja. Life goes on..

GLÖM INTE ATT RÖSTA PÅ MIG! 3 inlägg ner finns det en länk! RÖSTA, RÖSTA, RÖSTA! Då får ni en klubba. Man kanske inte får muta med klubbor? Hmm. Får kolla upp detdär. Annars så kan jag tappa en klubba i närheten av er som ni kan plocka på er. Perfa.

Jag ska sätta mig och plugga nu. Har ju varit hemma idag. Har så sjutk ont i huvudet och är hes. Tror det måste bero på att rapsen står i blom. Går inte riktigt ihop med min allergi detdära. Men men. Så jag missade att kolla på hemlösa människor i Malmö idag.

Ni måste se detta som jag skrattat åt hela dagen idag. HAHAH!


Missa för fan inte indiern!

Så jävla kul!

Kommentarer
Postat av: Little Peaché

Sv: Kolla upp det! ANnars får du banne mig ta patent på den idén! =)



Mvh Little Peaché

2008-05-08 @ 19:52:30
URL: http://littlepeache.webblogg.se/
Postat av: Ebba

HAhahha det var kul . ååhh hahahah xD :D

2008-05-09 @ 21:36:05
URL: http://cutelicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0