HEJ!

Haha idag ska jag skryta för jag har fått veta betyyyyg.

Hej MVG i religion. Hej MVG i Förskola, skola fritidshem. Hej MVG i psykosocialt arbete. Hej MVG i relationer. Hej G i idrott. Jag är sjukt stolt över mitt G i idrott. Moahahahaha. Jag är bäst!

Min mentor har slarvat bort mitt kursprov i matte b så jag hoppas verkligen att han hittar det igen eftersom jag annars måste göra om det och det vill jag verkligen INTE! Fyfan. Hoppas att det gick bra. Jag är nöjd om jag ens får ett IG i den kursen för jag fattar verkligen NOLL av den skiten.

Kom nyss hem från en utbildning på Tosselilla där jag ska jobba i sommar. Och ni ska vara grymt tacksamma när ni käkar mjukglass för det är svårt som fan att styra den dära jävla maskinen. Fyfan. HAHAHA!

Jaja, det ryktas om att det blir personalfest ganska så snart i alla fall. Sounds GREAT för folket som jag träffar än så länge är goa som fan så det vore nice att träffa resten av folket också..

Nej, nu ska jag göra klart arbetet som ska lämnas in inatt via epost. Hualigen. Wish me luck babes! Täänk, om en vecka så sitter jag i Polen. Moahahaha. Då har jag ganska så precis kommit hem från koncentrationslägret. Usch. Jag har rysningar.

´

Nej, later dudes! ¨

Kommentarer
Postat av: IDA

Fan bra jobbat Linda :D

2008-05-22 @ 19:36:04
Postat av: Linda

IDA: JAAA! Jag är sjukt stolt över mitt G! Vart med två gånger och får godkänt. FYFAN VAD HÄRLIGT!



Men du din jävel får MVG i idrott! Fy bubblan för dig.

2008-05-23 @ 12:00:11
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0