Fullt upp!

Okej för att summera min helg så ser den ut såhära:

1. Jag har feber (fortfarande)
2. Jag har slagit in en present till Fidde (plastkusinen) eftersom han har sin 20-årsfest idag.
3. Jag har tvättat bilen.
4. Jag borde plugga.
5. Jag ska duscha.
6. Jag ska vara på kurs 13.30-17.30.
7. Jag ska hem och byta om snabbt som fan för att sedan vara på 20-årsfesten 18.00! (kommer aldrig gå ihop eftersom det tar 15 min från kursstället och hem till mig. Sen tar det cirka 35 min till stället som festen ska vara på. HEJ PLANERING!)
8. Jag ska leka fylletaxi till gamlingarna.
9. Jag ska vara på kurs imorn igen 11.00..
10. JAG MÅSTE PLUGGA!
11. JAG MÅSTE KOLLA TILL HÄSTARNA PÅ BETET! Varfan ska jag squeeeeza in det idag? Aaah.
12. Jag borde städa huset eftersom att mamma kommer hem på måndag..

Jag har feber och borde ligga och sussa sönder mig själv i sängen istället för att göra en massa skit. Usch, jag hatar sånt.

Jag vet att jag har lovat massa saker som ska upp på bloggen och jag hoppas att ni har tålamod att vänta på grejjorna för ni ser ju mitt schema. Men snart är allt över. Skolan är snart slut och jag slipper all skit. Fyfan vad jag längtar. Ska plugga klart allt idag och imorn så kan vi återgå till det normala bloggandet till veckan igen. Sounds good?

Bjuder på en gammal bild (typ 3 år gammal?!!!?), såhär känner jag mig just nu på ett ungefär:

(I'm too sexy for my eeeh.. Det var inget..)

May you be well and happy!
Hahahaha.
Yeah, jag borde kanske bli buddhist?

Kommentarer
Postat av: Marica Rödebäck

Ja, din dag låter inte lockande.

2008-05-17 @ 12:45:11
URL: http://rodeback.blogg.se/
Postat av: kristin

krya på dig, det är inte alls kul att ha feber ;/

2008-05-18 @ 10:19:12
URL: http://fkj.blogg.se/
Postat av: Louise S.A. - Au pair i Usa

Tydligen så är det de, Min syster heter ju Linda också...

Men det klart, jag är ju bättre än henne OCH ni 3 tillsammans...MOOOHHAHAHHA.



Fan, du har ju mer händelserikt liv än jag själv. Hur klarar du av allt kvinna?

Eller ska jag kalla dig snyggve hädanefter? Du är otroligt seeeeexxxyyyyyy på bilden honey!

(Do you wonna go for a ride?!)



Kööööööösss

2008-05-18 @ 15:25:48
URL: http://louisesa.blogg.se/
Postat av: Clara

hahaha, du är rolig! ;)

2008-05-18 @ 20:28:43
URL: http://bergenstrahle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0