Favoriter

Mina favoriter:
1. Turkiet VAD ANNARS? Turkisk rock. Moahahaha.
2. Ryssland. HOT HOT HOT!
3. Island. Heeet kille, skööön låt. Lätt att komma ihåg.
4. Azerbaijan. Vad ska jag säga? Den var helt sköön.
5. Grekland.  Skön låt, kommer nog gå långt.
6.  Ukraina. BRA DRAG! Jag ville hon skulle trilla ner från dendära spegeln men låten är bra
7. Georgien. Griiipande!
8. Finland. Gryyym!
9. Lettland. Så jääävla härlig!
10. Israel. Skööön som faaan!
11. Armenien. Mjo, den var skööön!
12. Norge. Inte min typ av musik men rätt fin.
13. Spanien. Så jävla rolig!
14. Frankrike. Tuffing!
15. Albanien. BARA FÖR ALIS SKULL!

Jihooo!

Kommentarer
Postat av: Little Peaché

Sv: Åh tackar tackar! Hoppas du tycker min stil är fin då! =)



Ha en fin och solig söndag!



Mvh Little Peaché

2008-05-25 @ 11:07:20
URL: http://littlepeache.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0