YES!

Jag är klaaar med en fråga på hemtentan. 6 kvar nu bara. JOBBA, JOBBA, JOOOBBA! Borde kanske plugga till provet imorn också. Damn, jag ligger efter..

Vem fan sa att Barn- och fritidsprogrammet var en slapplinje?

Checka detta!

Denna vecka:

Måndag:
Får hemtenta

Tisdag:

Studiebesök i Blekinge.

Onsdag:
Analys av livssituation ska in i Fritidskunskapen.
Min ledarskapslektion i idrott tillsammans med Ida.
BKF-prov 1-3 år i förskolan efter skoltid (börjar 15.00) eftersom jag var sjuk när provet gjordes.

Torsdag:

Hemtenta in
Redovisning BKF 4-5 år.

Fredag:
Föreläsning om idrott 8.00-12.00 på ÖP

Nästa vecka:
Måndag:
Musikprov (jag var sjuk när det gjordes så jag ska göra det då)

Tisdag:
Redovisning relationer.

Ondag:
Mattediagnos kap 3.
Engelskaprov (efter skoltid eftersom jag var sjuk när det gjordes)

Torsdag:
BKF-prov 4-5 år.

SKJUUUT MIG!

image422


 

Btw, svarar och godkänner allt imorn.. Jag har inte glömt bort er.


 


Kommentarer
Postat av: Linda och Prinsessan

De kommer du att fixa gumman. Tro på dig själv bara så fixar du allt.

2008-03-04 @ 23:01:40
URL: http://babymyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0