Många grejjor!

Jajamensan. Jag har måååånga grejjor att göra idag. Vet inte hur jag ska hinna med allt. Speciellt inte om man är en sån seg människa som mig med att kliva upp på morgonen..

Jag ska ut i stallet nu och spendera en del tid, jag ska in till byn och posta brev och paket, jag borde plugga och jag ska duscha eftersom jag ska på bio 18.30 ikväll tillsammans med Willywooonkaboy! Ska dock vara i Dalby 17.45.

Vi ska se Meet the Spartans! Nån som sett den? Aaaah. Det låter som om det är skitlite som ska göras på mycket tid men tänk på att jag är jag och jag är rätt så passiv.. HAHA! Där hade ni dagens sanning som jag försökt dölja i x antal år. Men jag har äntligen insett att jag inte är världens kvickaste person.

Nej. Nu ska jag föra över lite låtar på min mp3 och sedan ska jag ut till mitt andra hem, stallet.


image498

Vad gör ni för skoj idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0