Kastanjer!

ÅÅh shit vad jag minns denna låt! Jag, Senada och den här låten på Kastanjeskolan. Alla tittade snett på oss men då var jag i alla fall inte den enda som dom tittade snett på. HAHAHA! Tack och lov får men väl säga. Gamla goda 2004..

ELIN, här är ditt grönstarr som du kallar min älskade Tarkan för.
Aaah.. Inte så mycket grönstarr här inte, eller hur?

Tarkan - Dudu



Hahaha. Det var tider det. Då hade man inga problem inte. Damn, saknar dig tjejen! Du, Elin Carro och Jessie tog sån bra hand om mig när jag kom till Skåne. Thanks babes!

image443

Håll till godo med bilden! Den är från våren 2005...
Den är gammal, den är från Tivoli i Köpenhamn och den är suddig. Men ni överlever.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0