Ingen tid.

Jag har ingen tid till att blogga idag. Kanske skulle berätta det. Mycket att göra...

- Ledarskapsuppgift imorn i idrott
- BKF-prov imorn som jag inte gjort så jag ska stanna kvar efter skoltod och göra det.
- Hemtentan ska in på torsdag.
- Redovisning i BKF på torsdag.

Jaa, nu förstår kanske att det är fullt upp?

- Ledarskapsuppgift imorn i idrott
- Redovisning i BKF på torsdag. Är jag klar med men resten är kvar. Great.

Ska ha ett samtal med min mentor imorn också angående min frånvaro i februari. Hade tydligen 36% i frånvaro allt som allt.. Så går det när man är sjuk och så. Men jag hade 22% ogiltig frånvaro. VART FAN KOMMER DEN
IFRÅN?

image420

Åter till hemtentan.

Hoppas ni haft en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Angelica

är det så? :/ hoppas du får en bättre kväll då!
haha ja, jag får snåla lite, har ju inte allt för mycket pengar att spendera som student :)

2008-03-04 @ 19:55:40
URL: http://tufflaan.blogg.se
Postat av: Elin

S: Det sket sig med jobbet på Kapp Ahl, så jag sattsar på Posten istället. Ska jobab där fem veckor i sommar + att pappa jobbar där som ekonom, så jag har nog en chans där ;D
Yes, håller tummarna för dig!

Funderar jag med på att skippa helt imorgon. Känner mig lite småsjuk och då kan jag ju inte stå och ta hand om kunder. Det går iiiiinte ;p

2008-03-04 @ 20:33:50
URL: http://es.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0