Gulligt!

Jag fick en söööt kommentar idag från  Emma LÄNK -> Emma <- LÄNK

Som såg ut såhär:

image473

Har dock klippt bort lite av kommentaren men det var detta som jag ville visa.

TACKTACKTACKTACK! Jag blir så glad när man får såna roliga och positiva kommentarer. Jag har dock aldrig varit med om att få en taskig kommentar.. Hrm.. Det kommer väl nu isåfall..

För det är väl det som bloggandet handlar om egentligen? Att dela med sig av sin vardag för att göra andra glada? Eller är jag ute och cyklar då?

Jag kanske borde döpa om min blogg till "Förvirrad Norrlänning I Skåne Län" ? FNISL liksom!

Med detta säger jag godnatt för jag orkar inte sitta här längre. Ska försöka sova. Kommer förmodligen inte kunna sova på grund av Alifisen som jag fortfarande inte får tag på. Aaaah. Nog om det.

Hoppas ni sover gott allihopa. Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Louise

Bor du i Skåne? =)

2008-03-22 @ 07:27:35
URL: http://rosaochfluff.blogg.se/
Postat av: Emma

oh, vad du är gullig! :) o ja, du är definitivt en FNISL, haha :D

Kunde du sova sen? :S Skickar över en 'hoppas-han-hör-av-sig-snart-plus-lite-tröst-kram'.

2008-03-22 @ 08:45:13
URL: http://irrelevant.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0