Fråågor

DOM SOM VILL VETA MER DUM FAKTA OM MIG KAN JU TA OCH LÄSA DET SOM JAG SVARAT PÅ HÄRNERE. DE SOM SKITER I MIG, IGNORERAR DETTA OCH TITTAR PÅ DEN SÖTA RUMPAN I INLÄGGET NEDAN!




Vart och hur bor du? Hemma. I ett trångt rum som jag trivs superbra i!

Har du något djur? Ajamensan. 2 hundar, 6 katter och 3 hästar.

Vad vill du ändra på där du bor? Det skulle ju kunna vara närmre till civilisationen..
Tre saker du är bra på? Äta, sova och pilla mig i naveln.

Vad är du mest nöjd över på dig själv? MIn hjärna bara för jag är så jävla smart. AIIGHT?

Vad är du minst nöjd över på dig själv? Vart ska jag börja? Hrm..
Skulle du vilja vara längre eller kortare? Längre isf. Är ju 178 cm. Men nån centimeter till hade nog gått an minsann.

Är du nöjd över din vikt? När man gör en Homer då magen hänger på någonting så man väger 200 kg mindre, ja!

Vilken var den första konsert du var på? Det var nån turk när jag var liten. En tjej iaf. Mer minns jag inte. Men skakade rumpa, det gjorde hon minsann!
En människa som alltid gör dig ledsen? Såna människor finns inte i min närhet.
En människa som alltid gör dig glad? Sean Atci. *grr*

Vad skulle du ändra i ditt liv om du kunde? Fixa mina missbildade tår, bli rik på ett kick och låta Vänner gå dygnet runt på TV:n.

När grät du senast? Igår grät jag en skvätt. När jag fick volymschampoo i mitt hår. Har dock inte fått något volymöga än.. Hrm.. Funderar på att ringa och klaga.

När tycker du att man blir vuxen? Det blir man aldrig. Man är ju alltid barn till nån, right?

Vad tycker du är att vara lycklig? Då man är nöjd med någonting man gjort..

Senaste impulsköp? Hänt BILD bara för att Angelina Jolie var ful på framsidan. Skönt att veta att stjärnor inte alltid är på topp också.

Prenumererar du på någon tidning just nu? SOLO och Häst och Ryttare! Den sista får jag iofs gratis men ändå.

Vad är vardagslyx för dig? Rena underkläder.

Något du inte tycker om? Lögner. Förutom när jag drar en vit lögn..
Vad brukar du äta till frukost? GRÖT!

Vad gör du innan du går till skolan? Jag GÅR inte till skolan..

Åker du buss till skolan? Jag åker inget. Jag KÖR!

Kan männissor lita på dig? Det beror på om jag gillar människan eller inte.. *moahaha*

Mesta ålderskillnad med någon du haft förhållande med? Han var 23 och jag var typ 17. Iofs höll det i 3 veckor. HAHA!

Vem skulle du ge en miljon till om du kunde? Mig själv? Så jag kan bli rik? Nej men typ nån fond som fungerar som hjälper massor av människor.

Vem sov du med senast? Hunden.

Vem vet allt om dig? Jag själv. Haha! Bara jag som vet vilken färg mina undisar är idag, till exempel!

Vem kan du berätta allt för? Selim!

Vem hatar du? Hatar få men ogillar många. Haha!
Vem utmanar du med den här listan? De som vill! Säg till om ni gör den så jag kan läsa era!

image466

Kommentarer
Postat av: Tara

Ja självklart om du vill att det ska stå Tara Soltani Sp3a på den =)

2008-03-20 @ 19:21:53
URL: http://malkysoltani.blogg.se
Postat av: TUMADRE

bebiskjläder är jättekul - det är mitt intresse! :)

2008-03-20 @ 19:39:06
URL: http://TUMADRE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0