*dreggel*

Snälla beachbody (om jag nu nånsin igen kan få en sådan), kan inte du komma och knacka på dörren så jag slipper jobba för att försöka komma i form igen. Vad mycket enklare allt skulle vara då. Men jag har börjat idag. Jag har faktiskt inte snaskat någonting. Som tur är. I och för sig så brukar jag väl inte direkt snaska heller. Om man säger så.

Denna klänning vill jag ha:

image483

Jag tyckte den var lite halvsöt sådära. Jag som inte ens tycker om klänningar. Jag tycker inte ens om kjolar. Egentligen. Nej. Jeans och tröja ska det vara. Annars kan det kvitta.. Men på sommarn passar det sig inte ju..

Fan alltså, jag måste ta mig i säng snart men det går bara inte. Aaah. Jag får panik på skiten.

Ni ligger säkert och snarkar allihopa. Fyyy!

Kommentarer
Postat av: Emsan

Jag har tenta i Affärsjuridik. Ganska intressant, MEN så mycket litteratur att läsa att det nästan är galet! Uscha!
Men du var ju duktig igår ser jag. Väldigt produktiv och fick mycket gjort! :)
Fiin klänning!

2008-03-25 @ 10:46:47
URL: http://www.emmaa86.blogg.se
Postat av: Lovisa

Snygg!

2008-03-25 @ 13:19:27
URL: http://onemoretry.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0