BLING BLING!

OXEN

21/4-21/5

En mysig men ganska intetsägande fredag. Du trivs allra bäst bland goda vänner, gärna i glittriga miljöer.

Jajamensan. Så ser alltså dagen ut för min del.. Jag vill vara i en glittrig miljö men någonting säger mig att det inte är glittrigt på Filmstaden i Lund. Jag tror inte heller att det är glittrigt i min bil. Borde kanske sätta upp lite paljetter och blinga till det innan jag åker eftersom jag vill trivas. HAHA. Willy, blinga till du med så jag trivs!

HAHA! Nej, nu ska jag ge mig..

Jag har precis duschat. Jag har även varit inne i byn och postat alla mina paket och brevet. Så nu är det klart. Jag känner mig duktig som hunnit med allt. UTOM just det ja, pluggandet.

Jag fick även precis ett mejl om att jag ska på abertsintervju den 20 april klockan 10.16. HAHA! 16, varför inte 15? Jaja, jag tyckte att det var lite lustigt men det blir nog bra det. Sist jag hade en arbetsintervju på det stället så fick jag inte det jobbet så nu blir jag lite nervös men samtidigt glad eftersom jag får komma tillbaka. Men, man ska inte tänka så mycket på det redan nu. Jag vet vilka misstag som jag gjorde då och dom ska jag försöka att inte göra om..

Ett tips hörni från gammelmor Linda! Om dom på arbetsintervjun frågar VARFÖR du vill ha jobb där, säg då för tusan inte att det är för att ni vill ha någonting att göra istället för att sitta hemma. HAHA! Kom på något bättre..

Nä hörni, man kan inte sitta i handduk hela dagen. Nu ska jag gå och klä på mig så hörs vi lite senare.

Det var ingen som hade sett Meet the Spartans?

image500

*Ge mig glitter och glamour. Lalalala*

Kommentarer
Postat av: Henrik

Jag har sett den, men de känns som de e lite sent å komma med de nu :P

2008-03-28 @ 19:01:09
URL: http://henke0320.bilddagboke.se
Postat av: Linda

Henrik: Den var braaa! :D

2008-03-29 @ 11:24:31
URL: http://liiiiinda89.blogg.se
Postat av: Henrik

Linda: JA, överlag va den jättebra, där va ju dock några partier som va lite för löjliga...
Men den va kul!! :D

2008-03-29 @ 14:04:34
URL: http://henke0320.bilddagboke.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0