Åka till stan!

Jajamensan, så fort som posten har varit här så ska jag och min kära mor bege oss till stan för att jag ska sätta in pengar på kontot.

Yeeey, pengar på kontot, det är finfina grejjor det ska ni veta.

Annars så är jag grymt trött och borde egentligen försöka sova några timmar till. Men så blir det alltså inte..

Imorn börjar skolan. Fy och tvi och blä! Tur jag bara går två dagar för sedan är det äntligen fredag..

Förresten, om du tycker att du saknas på min msn eller om jag inte varit inne eller något liknanade så säg till mig! Det kan ha blivit något fel när jag fick lägga till alla igen.. Tyvärr.

Annars så hoppas jag ju på att ni får en bra dag!

Kommentarer
Postat av: jouvina

sv; haha, ja, men jag har lärt mig av det & kopierar allt jag skrivit innan jag postar det, utefall det skylle försvinna! haha :P

2008-03-25 @ 13:27:54
URL: http://jouvina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0