YES!

Imorn är jag tillbaka och bloggar förhoppningsvis som vanligt. Imorgon kväll alltså. För min dator är tydligen klar. Så imorgon ska jag hämta ut min dator. Hur pinsamt nu det kommer bli med tanke på att dom varit inne och kollat på min dator till 100%... Hrm.. Jag vill inte dit. HAHA! Dyrt kommer det bli i alla fall.

Imorgon är det mycket som kommer hända. Jag är ledig från jobbet vilket betyder att jag kommer göra hundratals saker härhemma.. Jisses. Skjut mig. For real... Thomas kommer hit och ska sko min häst. Klockan tio på morgonen.. Vilket betyder att jag måste hämta hem honom från betet.. Usch.. Klockan åtta.. Sen ska jag till tandläkaren också. Nich so gooood.. Någonting känns skumt i min mun. Hahaha.

Nej nu ska jag dejta min kudde litegranna. Vi ses imorn sötnosar!


Bjur på en sista bild på mig från den här datorn nu. Så nu slipper ni mina babybilder för ett tag..

Kommentarer
Postat av: niklas be

Tjenare, nu e jag tillbaka här:) med en ny blogg också, .. hur har du haft de??

2008-07-02 @ 03:48:26
URL: http://niklasbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0