MUUU!

Idag åkte min morfar hem och han var ledsen. Jag likaså.. Han tycker inte om att säga hej då till mig. Det var bara jag hemma så jag kunde inte direkt be någon annan säga hej då till honom som sista person. Det märks att jag betyder mycket för honom när han gråter varje gång vi säger hej då. I och för sig så smittar det av sig lite men jag kan inte direkt ställa mig och gråta när vi kramas hejdå.. Då skulle han aldrig lämna mig.. Man vet ju aldrig om man kommer ses igen. Han är ju ändå 83 år gammal... Min sötmorfar, min bästa vän.

Jag har feber och näsan rinner som fasen. Det är icke kul kan jag ta och meddela. Jag har i alla fall varit duktig och jobbat idag. Jag skulle egentligen inte ha jobbat idag men Daneil ringde mig igår kväll och frågade om jag kunde komma och det kunde jag ju! Jag tjänar hellre pengar än att sitta hemma och glo, trots att jag är sjuk. Så imorse fick jag åka tidigare så jag hann in på Apoteket innan jag började.. Jag var ju tvungen att köpa nässpray innan jag kunde visa mig för folk, jag menar... Annars hade jag lika gärna ha kunnat tagit en icapåse och satt på öronen så det kunnat rinna ner direkt i..

Jag testade i alla fall en ny (??) nässpray som jag aldrig testat innan som jag trodde skulle vara bra. Men icke! Jag varnar er för denna nässpray eftersom det känns som att hela jävla näsan brinner upp inifrån när man sprutar in det. Usch! Såhära ser den ut:



Nu vet ni det. Testa aldrig en nässpray med mentholsmak!

Kan man kalla det för mentholsmak när det är nässpray?

Kommentarer
Postat av: Louise - Au pair i USA

HAHAHAHHAHAH " För det fjärde: Han gjorde dig våt redan under första dejten. MÖHÖHÖHÖ"

HAHAHAHHAHAH jag asgarvar.



Ang. kjolen som är kort. Ja för fan, jag är svensk jag visar mitt ass varje dag, det är så jag tjänar pengar fattar du väl. Resten av kroppen tjänar jag storkosan på, men det är till för affärsmän.



Hoppas du blir frisk snart, ditt nässpray är ju gigantisk stor, är näsan lika stor den?



Kram

2008-06-10 @ 20:07:37
URL: http://louisesa.blogg.se/
Postat av: Emmah

Haha ja menthol den är rent livsfarlig, Erik hade den innan och man tror näsan går sönder eller nåt! haha!

2008-06-11 @ 04:42:40
URL: http://emmahskriver.blogg.se/
Postat av: Emma

Neeej, den med menthol är den enda som hjälper ju! Då känner man sig ju "fräsch i näsan" läääänge. :P

2008-06-11 @ 16:49:16
URL: http://irrelevant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0