Grattis till mig!

Jag har fått ett till jobb. Dom ringde om det idag och jag börjar redan imorgon... Mer än så kan jag inte berätta förutom att det kommer bara mycket hysch pysch om detta jobb. Alltså, jag kommer inte kunna prata om det alls förrän det är avslutat i augusti.. Huvva, hur ska jag kunna hålla något hemligt så pass länge? Det är frågan det.. Imorgon ska mamma i alla fall få följa med eftersom det är första gången och sånt. Plus att det inte är på min hemmaplan då.. Två dagar kommer jag att arbeta nu i juni och sedan en dag i juli och en dag i augusti. Det är ett intressant arbete i alla fall och jag håller på att skriva ut manualen just nu.. Aaah, jag pratade med "chefen" idag i 34 minuter. Damn, jag skulle haft Comviq! Då hade jag blivit rik! Som Visar säger: "Skaffa Comviq fan...Gör som alla invandrare. Billigt och bra!!" Haha. Han är kul den pricken.

Nåja, det var bara det som jag ville berätta. Imorgon ska jag även börja lite smått med min träning igen också.. Och på lördag ska jag till Lund och se på bio! "Smell it, now taste it!" Jag kommer garva ihjäl mig. Tur Willy delar min kassa humor. Förhoppningsvis så lagar han min dator då också för som sagt, denna dator tycker icke om mig och jag tycker icke om den heller. Men jag gör det bästa av situationen så länge..

Nej, nu ska jag titta runt lite på internet medan manualen skrivs ut. Great, då har jag något att läsa ikväll också. Hahaha! Ni hörde ironin va?

Jag bjuder på ett skämt innan jag knatar iväg till bilddagboken eller någonting liknande...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0