FAN TA DIG!

Jag skyller min hemska förskylning på dig Ida! BARA PÅ DIG!

I lördags så var vi på Tosselilla (förövrigt även mitt sommarjobb) och lekte. När vi trampade trampbåt så trampade hon rakt in i "duschen" eller vad man ska kalla det. Resultatet blev att jag, mina skor och min kjol blev dyngsura. Det är säkerligen därför som jag blivit förkyld nu. Usch.


Jag försöker krama ur min dyngsura kjol..

Nåja, vi hade i alla fall tur med vädret. Eller rättare sagt. Vi hade i alla fall roligt.

Bara checka in:

  

 

Larven är rolig eftersom vi är larviga. Möhöhöh. Nu var jag väl lustig?


 

Virvelvinden gick undan minsann! Håll i kjolen!


Idas fästman klättrade till vår trampbåt. Vilken hjälte..Detta förevigades med en bild. Hahaha. Han måste ha trott vi var knäppa. "Ida är rasist! VÄNTA, JAG MÅSTE HA BILDBEVIS!!" Ser ni, dom posar till och med likadant.
Det blir nog söta ungar detdära.


  

Ida var smart på studsmattan eftersom hon höll i sin kjol. Så smart var icke jag..  Ida visade även sin klyfta när hon tog en bild på sig själv. Se och njuuut! Det pirrar i trosan Ida. Grraaaoow!


Ida vann en blomma.


Och jag vann en kossa, flodhäst och en elefant. HAHAHA! 4 sumon på en bild. Möhöhöhö. Ida blev lagom imponerad på mina skills när jag vann kossan. Ni vet sånadära apparater som man styr en hand som ska plocka upp en nalle, det fixade jag i ett kick. Idas kommentar: "Oh, jävlar.." HAHAHA!

Tack för en rolig dag din lilla fis. Det var faktiskt värt tros/rump-chockar och en förkylning. Samt att se ammande mammor. Uuusch. Hur kan man göra sånt in public? Jaja, det får bli en senare fråga.

Nu ska jag stoppa tamponger i näsan och hoppas på att det slutar rinna.

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: IDA

Porriga bilder :P Förlåt om de nu va jag som gjorde att du blev förkyld.. Och nej jag e inte rasist, hade jag varit de hade jag inte posat så kärt ;)

2008-06-09 @ 15:19:51
Postat av: Pernilla

Sv: Är du sjuk! Vad trist.

Själv har man precis solat :)

2008-06-09 @ 15:33:32
URL: http://typperra.blogg.se/
Postat av: felipao

bravo!

2008-06-09 @ 21:26:33
Postat av: Linda

IDA: Med dig och mig på bilderna så kan det inte bli annat än porrigt. Aiight? ;)



Felipao: Olé olé! :D

2008-06-10 @ 21:42:11
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/
Postat av: Emma

var ska man amma då om man inte är hemma?? ska man låta ungen vara ashungrig o skrika hela dagen istället? nej fy, linda, nu är du dum. bli mamma själv så får du se! :P

2008-06-11 @ 16:53:19
URL: http://irrelevant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0