Fan då!

Jag är inte klar med min fina resedagbok än så jag laddar upp den imorgon istället innan eller efter jag åker till frisören. Det är mycket att skriva så det blir en hel del för er att läsa också. HAHA! Men det är intressanta grejjor och bilder som jag kommer att bjuda på kan jag lova.

Bjuder på detta sålänge!

Jag var borta i typ 4 dagar och såhär såg min mejl ut när jag kom hem:



19 mejl på 4 dagar. Otroligt. Jag som aldrig brukar få mejl. Brukar kanske få 4-5 stycken på 2 dagar annars. Nåja.. Tur man är poppis någon gång.. Tänk hur min mejl kommer att se ut när jag drar utomlands nästa gång då... HAHA!

Ett av mejlen var detta:



Hahaha. Hon, hennes humor och jag med min torra jävla humor. HAHAHA! Det är nog ingen som fattar det hela men det är fan askul kan jag säga.

Nu ska jag skriva klart. Puss sålänge!

Kommentarer
Postat av: kristin

svar: jahaja :D va trevligt ! va gjorde du där;) ?



2008-06-01 @ 23:06:12
URL: http://fkj.blogg.se/
Postat av: Elin

Svar: Nej Europa kan verkligen inte ha tyckt om oss. Vi fick ju liksom inte ens högsta poängen utav våra grannländer :P

2008-06-02 @ 00:13:31
URL: http://es.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0