TAGEN!

Jag tänkte ta den jäveln som snöt mig på 5 lökringar igår men så jobbade han icke. Jag ska slå honom. Typ. Eller bussa hunden på honom.

Imorn är det fullspäckat schema så jag måste sova tidigt eftersom jag ska vara i Simrishamn typ halv elva senast. Enda dagen som jag är ledig från jobbet så ska jag ha fullspäckat schema. Nästa gång jag är ledig så ska jag feta mig en hel jävla dag. Fan vad härligt.

Imorn ska jag leka med Elin. Mysmys. Vi ska åka tåg. Den ni! Lilla blå tåget. Hahaha. Tänk om jag blir åksjuk? Höhö, det hade vart skoj.

JAG HAR PANIK! Jag vill boooort från Sverigehelvetet nu! Bye bye Sweden!

Btw så måååååste jag framkalla mina bilder men jag vet inte hur man gör. Kanske Elin är smart och kan svara på det imorgon?

Nej, nu ska jag gå och pussa på min pojke.

Stor puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0