Uuuuuusch!

Vad jag är trött! Jag vaknade vid 3-tiden och då var jag tvärpigg men nu är jag tröttare än när jag gick och la mig. Haha. Jag hade glömt att skicka min läslogg till mejlen så jag var tvungen att göra det så då kunde jag lika gärna skriva gooormorgon till er också. Hoppas ni sovit gott.

Om det var någon som såg CSI. NY igår så kan ni gärna berätta vem som spetsade snubben på kondommaskinen för det missade jag. Haha! Var det tennisspelaren eller vem var det?

Ha en bra dag! För det ska jag ha.

Kommentarer
Postat av: Affe

Men Adidas är ju inget dyrt märke?
Jag skulle inte kunna ha adidas i alla fall, inte på grund av priset utan för att det inte går ihop med min stil, tänk dig, slips, skjorta och så adidas skor?hahahaha skulle aldrig gå för mig;)

2008-01-08 @ 12:33:43
URL: http://carterfashion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0