Utmaning!

Utmaning



Nämn tre inre egenskaper hos dig själv som du är nöjd med

  • Jag förstår saker lätt. (Förutom matte för tillfället)
  • Jag är ärlig.
  • Jag har lätt att prata med människor.

Nämn tre yttre egenskaper som du är nöjd med hos dig själv.

  • Min längd.
  • Mina naglar. Gryyymt starka!
  • Min nacke/hals för den är ganska lång. Moahaha!

Nämn tre saker du är stolt över att ha gjort.

  • Sökt massor med jobb på senaste tiden.
  • Fått bra betyg i 2an!
  • Satt ihop en lampa helt själv. Foten, lampan, själva benet och allt.

Nämn tre egenskaper som du tror att andra uppskattar hos dig.

  • Att jag bryr mig om dem.
  • Att jag kan skjutsa dom till stationen när de missar bussen. Plus att jag kan köra dom till McDonalds. HAHA!
  • Att jag pratar annorlunda än dom andra. HAHA!

Nämn tre saker du är bra på

  • Ligga i sängen och slöa.
  • Pilla mig i naveln.
  • Städa, när jag väl får tummen ur..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0