Tror DU på spöken?

Jag vet, nu låter jag säkert helt flummig men om jag ska vara ärlig så tror jag faktiskt på det.

Jag har en tvbänk inne på mitt rum som står så fint där den står men varje kväll när jag släcker min lampa och vänder mig om, då knakar den 2 gånger. Under dagen och kvällen kan tv:n ha stått på men då knakar den inte alls. Det är bara när jag släcker lampan. Alltid två gånger! Varken mer eller mindre.

De säger ju att katter och hundar är de som märker allra först om det spökar eller inte och ibland när min hund sover med mig i sängen så kan hon ligga i sängen för att plötsligt sätta sig upp och kolla rakt ut i det tomma intet. Sen lägger hon sig ner igen...

Jag hade även en påse som låg uppe på min stereo med en massa saker i. Den påsen ramlade plötsligt ner häromnatten trots att den legat där i över ett halvår.

Jag lovar er, skulle ni bo i mitt rum i en vecka så skulle även ni börja tro på spöken och sådant för det händer konstiga saker här.. Nu tänker ni nog: "Den här tjejen är ju riktigt wacko!" Men ni som säger det kan mer än gärna komma och bo i mitt rum i några dagar så får vi se sen om min wacko-het smittar av sig..

Dom säger ju att mitt rum tidigare har varit en drängkammare med en ytterdörr där mitt fönster sitter. Kanske har någon stackars dräng blivit ihjälslagen härinne och därför kommer tillbaka hit för han inte fått ro?

Så detta är min enkla fråga idag. Tror du att det finns spöken eller någon som helst övernaturlig kraft? Eller tror ni att det finns någon annan förklaring till mitt rums konstiga händelser?

image290

Kommentarer
Postat av: louise

haha, okej!
då kanske du bara ska e honom kattmat & inget annat.. HAHA :D

2008-01-26 @ 12:30:09
URL: http://louiseda.blogg.se
Postat av: louise

haha, okej!
nej sallad är ju nyttigt, haha! våran katt äter enbart bara kattmat, & ibland kanske lite leverpastej & kaviar! haha :D

2008-01-26 @ 12:44:13
URL: http://louiseda.blogg.se
Postat av: Emsan

Jag har shoppat för typ tusenlappar! Lite här och lite där.. Och än är det inte över liksom!

Jaa, jag tror på övernaturliga krafter! Kan inte säga hur, men jag tror absolut på det!

2008-01-26 @ 13:29:16
URL: http://www.emmaa86.blogg.se
Postat av: jennifer

tycker inte alls att du är wacko :P Jag tror också på spöken/andliga krafter och har alltid gjort + att det är så himla spännande haha :D

2008-01-26 @ 13:49:08
URL: http://jenniferholmgren.blogg.se
Postat av: Annelie

Tack, är jättenöjd med den!

Jag tror definitivt på spöken. Jag hade aldrig vågat bo i ditt rum. Det lät ju jätteläskigt det där :P

2008-01-26 @ 15:50:19
URL: http://anneliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0