Tävlingsdax!

image223

LindasLya.blogg.se och Modeakuten.se har en tävling där du kan vinna ett presentkort på 2500kr

presentkortet gäller på hela modeakutens sortiment såväl kläder som piercingsmycken & örhängen.

Självklart är jag med i tävlingen och det hoppas jag du också är?

Kolla in tävlingen här för att delta du också.

Lycka till!




Nu är det som såhär att jag för en gångs skull tänker vara med att tävla just eftersom att denna tävling är gjort för mig. Helt enkelt, var så ful som du bara kan! Great!

Hääär är mitt underbara tävlingsbidrag!

image224

Jag i mitt sanna jag! Haha!

Tävla du också!

Kommentarer
Postat av: Emsan

Haha, klockrent ju! :)
Ha en bra dag!

2008-01-21 @ 09:50:30
URL: http://www.emmaa86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0