Tävling!

Jag som aldrig brukar tävla, tävlar plötsligt två gånger på en dag idag. Den här gången är det på Nevnariens blogg.
Man kan vinna en bild bland de illustrationer som hon gjort. Sedan får man bilden utskriven, inramad och hem i brevlådan.

Jag skrev att jag ville vinna den här bilden eftersom den är sjuuukt snygg! Den ger även mig ett hopp om äkta kärlek. Jag tolkar den som så att kärleken har både upp- och nedgångar men det finns alltid ett hopp om äkta kärlek. Hon är sjukt duktig på att teckna, någonting som jag verkligen inte är. Så därför skulle denna även piffa upp hemma hos mig. Den matchar även mina tapeter på rummet perfekt!

Tävla du också vetja! Eller gör inte det! Då blir mina chanser att vinna, ännu mindre. HAHA! Nej jag skojar. Klart du ska vara med och tävla du också!


Kommentarer
Postat av: saba

Jooo. du är ju jätteduktig på att skriva om sex! haha nää, men alla har vi våra skillzzz. bara att gräva fram dem ;-)

2008-01-21 @ 18:43:22
URL: http://sabas.blogg.se
Postat av: Angelica

hehe ja visst =) ur gullig!

haha ja de e inte lätt man önskade ju man faktiskt kunde sjunga. tänk att va artist liksom =) häftigt!

Ja, hur orkar man gå i högklackat hela tiden? borde man inte få ont i fötterna? eller de kanske e vana.. nej men jobbigt att jämt bry sej om hur man ser ut o vad man har på sig.. bättre när det e naturligt o inte krsytat..

ja faktiskt de borde de :) de finns ju där för o hjälpa egentligen o många har inte ens råd att gå dit. som tur e har ja lärt mig svälja nu, så himla jobbigt/äckligt annars alltså blää. hoppas ditt öra blir bra snart iaf!

ja det e sjukt. att man har så bråttom. men ja med tanke på hur sex speglas i media och så så är det inte konstigt. allt handlar ju om utseende idag. o att duga..

2008-01-21 @ 18:43:31
URL: http://snultan.blogg.se
Postat av: Angelica

yes yes :)

Jadu.. Ta bort halsmandlarna :P hehe. när jag tog bort dom så hade jag typ ingen känsel kvar i halsen, kunde sticka ner gaffeln hur långt som helst typ utan att jag kände det :p Fast jag kan fortfarande inte svälja vanligt som man gör med mat liksom utan jag måste "putta ner tabletten i halsen".. hehe :p

Ja de där tycker jag med. Vänta vore ett bra ord för många. förstår inte ens varför man VILL ha barn så tidigt :s

2008-01-21 @ 19:19:50
URL: http://snultan.blogg.se
Postat av: Karin

hehe:)

2008-01-21 @ 19:57:16
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: Anonym

Thanks! Nej jag har velat ha en tävling ur länge, och jag orkade inte vänta på att bli sponsrad, Dessutom gillar dem flesta samma saker som mig, så jag shoppade lite extra helt enkelt idag.
Och shit va kul det var, det var nästan så att det gick till överdrift ett tag.

Hoppas du är med i tävlingen också!!
Kramar Louise

2008-01-21 @ 20:05:29
Postat av: Emsan

Synd att man ska ha sådan nedrans otur i spel. Men inte får jag mer tur i kärkek för det. Hmm, konstigt! Hihi :P
Hoppas du får en trevlig kväll!

2008-01-21 @ 20:29:04
URL: http://www.emmaa86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0