Sova ut!

Aaaah vad skönt det var att få sova ut idag. Jag har ju inga lektioner förutom projektarbete idag men eftersom jag bokat tid för vovven och 4 av katterna hos veterinären så skulle vi göra projektarbetet på måndag morgon.

Mamma matade djuren i morse eftersom hon alltid är uppe med tuppen och eftersom jag behövde sova ut. Jag har haft grymt ont i huvudet de senaste dagarna och har det nu också. Jag tror jag får sova med fönstret öppet inatt så blir det kanske bättre.

HUNGRIG är jag. Något så otroligt. Så därför ska jag hoppa iväg och käka frulle nu. Sen ska vi dra iväg till veterinären. Vi ska vara där elva och det tar ju i alla fall en 30-45 min att köra dit.

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0