Om sex.

På mattelektionen hade jag och Ida tråkigt så jag satt och bläddarade igenom hennes pärm och vi hittade någonting roligt som vi lärt oss på Naturkunskapen förra året. Därför tänkte jag dela med mig av dessa tips som vi lärde oss.

Om man är på hugget för att skaffa barn så finns här då några knep som man ska testa om det är något särskilt kön som man vill ha på barnet.

Om man vill ha en pojke så gör man såhär:

  • Ha sex precis vid ägglossning.
  • Eftersträva att mannen tränger djuuupt in.
  • Välj ställningar där mannen tar kvinnan bakifrån.
  • Se till att kvinnan får orgasm.
  • Onani bör undvikas innan samlaget.
  • Mannen bör dricka en kopp varmt kaffe.
  • Kvinnor bör äta mycket natrium och kalium tex. via salt mat.
  • Preparera underlivet med bikarbonat.

DÄR BAKAR MAN MINSANN EN RIKTIG BULLE DU!

För att få en flicka gör man såhär:

  • Ha sex 3 dagar före ägglossning.
  • Se till att mannen endast tränger in en bit i kvinnan vid utlösning.
  • Välj missionären där kvinnan är underst.
  • Undvik att kvinnan får orgasm.
  • Eftersträva att mannen får så många utlösningar som möjligt före samlaget.
  • Kvinnan bör äta mycket kalk och magnesium genom att dricka rikligt med mjölk.
  • Fukta underlivet med ättika före samlaget.

SLUSATS:
Min och Idas pappa har korta snorrar, tycker inte om varmt kaffe, onanerar mycket, är dålig i sängen och kommer lätt. Våra mammor är lata, har svidande underliv, bakar inga bullar och beter sig som galna kalvar. På så sätt blev just vi snabbast!


image238

Är du kille eller tjej?

Kommentarer
Postat av: Gullinder

haah fan va fult de där fungerar ju inte elle?:P ahhaha pajas:P

2008-01-23 @ 16:31:24
Postat av: Maya

HAHA... Ättika, de lät ju oxå nice ;P

2008-01-23 @ 16:34:25
Postat av: Linda

Gullinder: HAHA klar det funkar. Ta en look på min papi i duschen så kan du säga om det funkar eller inte ;) Moahahaha!

Maya: Jo, det låter som om det kan svida och lukta REJÄLT illa :| Huah!

2008-01-23 @ 16:36:03
URL: http://liiiiinda89.blogg.se
Postat av: Vismor

Har du sett din pappa i duschen el?!:P....Meycke skit snack fi fan:P.. :):)

2008-01-23 @ 16:48:04
Postat av: Linda

Vismor: Det sa jag aldrig! :)

2008-01-23 @ 16:53:15
URL: http://liiiiinda89.blogg.se
Postat av: Sandra

ja vafan, då ska jag ta och testa ättika nästa gång ;)

2008-01-23 @ 17:45:49
Postat av: Linda

Sandra: Det ska inte jag! Inte först i alla fall. Först ska jag äta salt mat för min förstfödde ska minsann vara en pojke det ;) Ättika borde svida? :P

2008-01-23 @ 17:48:23
URL: http://liiiiinda89.blogg.se
Postat av: johan

vadå se till att kvinnan får orgasm?
kvinnas orgasm är helt onödig. tjejer har den bara för att killar har den. precis som killar har bröstvårtor (som är helt onödiga på han) bara för att tjejer har det.
så orgasmen är inte viktig. inte för barnets skull iaf

2008-01-25 @ 10:47:17
Postat av: Linda

Johan: Om tjejen inte skulle kunna få orgasm, varför skulle hon då ha sex? Ingen njutning - Mindre sex.

2008-01-25 @ 10:59:17
URL: http://liiiiinda89.blogg.se
Postat av: mattias

hahahahahha

2008-01-27 @ 13:45:46
Postat av: Linda

Mattias: Visst är det lustigt att sex kan vara så roligt? ;)

2008-01-27 @ 17:38:51
URL: http://liiiiinda89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0