Min kväll! HAHAHAHA!

Okej är det någon som vill veta hur min kväll kommer se ut?

HÄR KOMMER DEN!

JAG SKA VARA FYLLETAXI OCH MAMMA OCH HENNES VÄNINNOR!

Hahahaha. Jag döööör. Jag ska seriöst behöva köra en massa fulla tanter Skåne runt. Oooh. Jag ska begära att få en fulltankad bil i utbyte mot det!

Det är tacken för att man är hemma och sjuk. Då har man inget bättre för sig än att skjutsa runt gamlingarna som är mellan 45 och 60 år. Jiiisses..

3 tanter varav 2 blir helt crazy när dom dricker. Kräks dom i min bil så får dom faktiskt slicka upp det själva!


image277

Kommentarer
Postat av: Emsan

Okej, för att lindra din Kevinfrossa hoppas jag verkligen att han tar sitt förnuft till fånga och hoppar tillbaka i gruppen!

Aha, coolt! Råkade du bara stöta på honom eller hur gick det till?

2008-01-25 @ 14:24:07
URL: http://www.emmaa86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0