Massor att göra!

Idag har jag haft massor att göra men ändå blev bara hälften gjort. Om ens det. Jämt när jag har massor att göra så jag skriver alltid en liten härlig lista. Idag var listan desto längre än vad den brukar vara. 14 saker fick jag till att jag var tvungen att fixa. 4 har jag kunnat kryssa för.


image140


Haha! Mobbat värre. Men dagen är inte slut än så man vet aldrig vad som kan hända., kanske blir de 10 sista sakerna också gjorda... KANSKE..

I morse när jag kom ut i stallet så var min gammeltotta sjuk. Ögoninflammation och feber. Hualigen. Men dom fick gå ut en stund ändå. Satte på henne ett extratäcke så hon slapp frysa. Nytt vintertäcke. Och det var precis som om hon förstod att det var nytt för hon la sig inte ens ner i det för att smutsa ner det. Haha. Typiskt att apoteket ska ha stängt precis när pållen blir sjuk. Jag har ingen ögonkräm eller ögonvatten kvar hemma så hon får vara utan allt tills imorgon bitti.

image141

Dålig bild men ni ser i alla fall hur ögat är helt svullet och jobbigt.

See you later för nu ska jag glo vidare på One Tree Hill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0