Mardrömmen har hänt mig!

Min allra största mardröm har alltid varit att man sitter och skriver ett arbete på datorn och plötsligt så försvinner strömmen. Det var det som hände mig idag. Verkligen toppenbra kan jag lova er.

Jag hade skrivit typ 3 a4-sidor och plötsligt sa det plopp och då försvann strömmen. Härligt, tänkte jag. Arbetet är long gone forever.

Mamma sa att det kanske automatiskt sparades på datorn när det stängs av så.  Jag fick tillbaka mitt hopp!

Efter 5 minuter kom strömmen tillbaka men mitt arbete är goone.

Jag som hade skrivit hyyypersmarta saker som bara försvann. Great.

Nu måste jag börja om på skiten som jag är less på redan när jag ser vad jag ska göra.

Ett tips: Välj aldrig BF bara för du tror att det är en "slapplinje" för det är det verkligen inte. Tro mig.. På vår skola så är det hyperstressigt vissa perioder då man kan ha 5-6 inlämningar på en vecka.


image155

Kommentarer
Postat av: Caroline

S: Okej, tack så mycket! Ska inköpas haha ;)

2008-01-05 @ 16:46:54
URL: http://molin.webblogg.se
Postat av: Caroline

Ica finns men inte Ica kvantum! :p
Hoppas att de finns där också. :)

2008-01-05 @ 22:51:49
URL: http://molin.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0