Kört fast.

Jag har kört fast i pluggandet vilket inte är så bra eftersom jag måste ha skrivit cirka 8 a4 till imorn och jag har skrivit en halv.. I och för sig så har jag letat en massa information också så helt slö har jag inte varit.

Mockat har jag gjort också så jag väntar bara på att duschen ska bli ledig nu för sedan ska jag duscha. Jag ska använda mig av mina små darlingar också. Nämligen sånahär:

image169

Sjukt bra är dom och jag tycker att dom fungerar riktigt bra. Har ni testat dom? Alla kan ju få pormaskar liksom och dessa plåstren är för näsan, hakan och pannan. Ett paket kostar 46,90 på Coop och personligen så tycker jag att dom är värd varenda krona.

Smartast är det självklart att tvätta sig noga men om man redan har pormaskar så ska man inte klämma dom och då är detta ett bra alternativ.

Man får ju inte använda dom oftare än var tredje dag och med tanke på att det finns 4 för näsan, 2 för hakan och 2 för pannan så tycker jag att priset är bra som det är. Först tänkte jag: Jisses, dom var ju riktigt dyra! Vem köper såna? Men nu tycker jag att dom är otroligt bra! Testa du också!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Hehe, ja..det sägs ju att det är så! Jag har då tappat räkningen för längesen ;)

Ojdå, du verkar ha varit med om en hel del du..
Det var inte så kul att få armbågen ur led heller. Speciellt inte när de skulle trycka tillbaka den..

Ha en härlig kväll!

2008-01-07 @ 16:55:29
URL: http://tusse.tjejsajten.se
Postat av: Sanna

Hehe nej jag har ju aldrig handlat där, upptäckte sidan igår gförstår du :) Men jag ska definitivt beställa någon gång i framtiden! :)

2008-01-07 @ 17:06:50
URL: http://sannakumlin.blogg.se
Postat av: Anonym

nej det har jag faktiskt inte =)

2008-01-07 @ 17:19:54
URL: http://helenascity.blogg.se
Postat av: Martina Michal

Jag håller med...dom är kanonbra. Så jäkla gött när man drar av dom...Man änner sig riktigt ren och fräsch!

2008-01-08 @ 10:56:37
URL: http://www.martinamichal.se/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0