Hemma och sjuker..

Idag så vaknade jag halv sju och tänkte: - Aaaaj, mitt öra. Idag blir jag hemma. Men ska jag verkligen det? Man missar sjukt mycket i skolan om man är hemma på torsdagar eftersom vi har två suuuperlånga lektioner med ett ämne som vi bara har då.

Till slut så bestämde jag mig för att stanna hemma eftersom mitt andra öra också börjat göra ont.

Så jag har spenderat min dag i sängen för att se på One Tree Hill hela dagen. Jag får dock ha väääldans tyst ljud på eftersom det känns som om mina öron ska explodera bara jag har musiken på datorn. Så jag hade det myspys jag.. Hela dagen lång..

Tills jag skulle bege mig in till byn för att hämta pengar. Min träningsmaskin kommer ju imorgon så nu finns det ingen återvändo! I alla fall så hade mamma lånat bilen idag när hon skulle åka och handla och hon hade lämnat stereon på högsta. Aaaaah, mina öron totalringde verkligen efter det.

Så jag blir nog hemma imorn också. Vilket inte är så bra eftersom jag och Ida skulle plugga på projektet. Så Ida, om du läser detta. Sorry. Men jag kan inte skära av mig mina öron.. Huah.

Jag hittade en grymt rolig lapp på anslagstavlan inne i byn också. Men den visar jag senare.

Tack och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0