Gooodermorgon!

Nu hamnade inläggen fel men vi kan väl säga att jag skrev det innan i sömnen. Det var därför jag vaknade. Idag blev jag hemma från skolan igen. Great, vi som skulle skriva frågor till vår intervju som vi ska ha på torsdag. Aaah, men jag har bokat tid hos farbror doktorn kvart över ett så då ska jag äntligen få ordning på öroneländena! Hahaha! Ögonen är lite ömma också så det kanske är bihåleinflammation? Eller nåt sånt. Linda as doctor. Yeey!

Så jag ska gå och sätta mig i köket och käka min frukost. Aaah, jag är så hungrig!

image225

Vad tycks? Fiberhavregrynsgröt och ett glas Proviva hallon. Allt för magen! Haha!

Vad äter ni för gotti till frukost?

Eftersom jag är hemma idag så kan jag också fixa engelskaarbetet som vi ska redovisa på onsdag. Blöööh. Palla ha en debatt om Nya Zeeland. Jag har ju aldrig varit där så tror dom att jag ska kunna sätta mig in för att hela Sylvia Ashton-Warner. Jag kan ju nätt och jämt uttala mitt eget namn på engelska ju. Fast det beror ju på andra saker. De som vet mitt efternamn förstår kanske varför jag heter Andersson om jag åker utomlands. HAHAHA! För annars blir mitt vackra efternamn någonting otroligt fult på engelska och riktigt så vill jag ju inte heta dårå..

Btw, antalet sidvisningar igår var rekord. Den du! Den kändes i lilltån minsann!

Kommentarer
Postat av: Emsan

Ja, det är något jag är bra på också. Att vara ful alltså :P
Jag äter också gröt till frukost. Det känns som man får en bra start, men man blir ju hungrig fort som attan igen! Men men!
Ha en toppendag!

2008-01-21 @ 10:15:59
URL: http://www.emmaa86.blogg.se
Postat av: IDA

*Spyr när jag ser din frukost* :P Idag åt jag ett knäckebröd och svalde ner de med ett glas vatten.

2008-01-21 @ 18:17:07
Postat av: Linda

IDA: Min gröt är goood. Du vet min vegetariska köttfärs var god, tääänk bara hur min gröt kan smaka! ;)

2008-01-21 @ 18:47:01
URL: http://liiiiinda89.blogg.se
Postat av: IDA

Ohh köttfärssåsen.. Mmm.. :)

2008-01-21 @ 19:08:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0