Godmorgon snuttisar!

Hahaha det gick bra igår kväll med tanterna i alla fall. De var inte allt för fulla när jag hämtade dom. En som var åkrädd sa till och med att jag körde väldigt bra, både lugnt och försiktigt. HAHA! Så kändes det inte från min sida i alla fall eftersom det blåste så pass mycket att hela bilen förflyttades i sidled. Så alla era böner om att jag skulle klara mig hem, dom hjälpte minsann!

Btw, här har ni våra vackra vattentorn som finns i Ystad. De ändrar färg rätt ofta och just nu var de lilafärgade. I julas var de röda.. Har ni också såna?

image289


Jag vaknade precis nu eftersom mamma lovade mig att mata hästarna eftersom jag var deras fylletaxi. OCH HON ÄR BAKIS! HAHAHAHA! Hon har ont i skallen och vill frossa i hamburgare.

Hon kom och frågade mig: "Sover du?" Vafaaaan liksom, om jag ligger i sängen, det är tyst, rulllgardinen nere så kan man väl inte göra så mycket annat än att sova? Särskilt när hon säger att jag snarkar värre än fan själv. HAHA! Men det kan jag väl inte vara den enda som gör? Hur många av er snarkar egentligen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0